Activitats a les Terres de l'Ebre

Tot i que les nostres activitats a les Terres de l’Ebre són les mateixes tant a l’estiu com a l’hivern,  hi ha coses que s’han de tenir en compte a l’hora d’escollir l’activitat en una determinada època.

Per això, i per poder-vos aconsellar bé sobre els avantatges i desavantatges de cada estació, hem dividit aquesta secció en dos categories:

Activitats Tardor - hivern

piragĂĽisme a l'ebre durant la tardor

Piragüisme a la tardor i a l’hivern

La tardor és una època molt bonica per anar en piragua, els arbres, amb els seus tons rogencs i groguencs fan del riu tot un espectacle paisatgístic.

A la tardor, comencen a arribar els ocells que passaran l’hivern en aquestes terres, mentre que d’altres marxen a passar-lo en llocs més calorosos, això fa que hi hagi un vaivé d’aus superior al que es veu en altres èpoques. A més, molts matins, el riu es desperta amb una fina capa de boira que li dona una aparença fantasmagòrica.

Llegeix més sobre: Activitats Tardor - hivern

Activitats primavera - estiu

piragĂĽisme a l'Ebre durant la primavera

 

Piragüisme a la primavera i a l’estiu

A la primavera, el sol ja comença a escalfar més, això fa que la gent es vagi animant cada cop més a posar-se damunt d’una piragua. I la veritat és que el riu Ebre, a la primavera, sol oferir unes condicions perfectes, ja que, a causa del desgel i del fet que les algues tot just estan sortint i encara no han crescut, el riu baixa amb més corrent. Això ajuda a l’hora d’avançar, i amb menys esforç aconseguim recórrer més distància.

Llegeix més sobre: Activitats primavera - estiu